نہ جانے کیوں

دل اٹھ سا گیا ھے ھر چیز سے آج جب میں نے موبائل اٹھایا سیلفی بنانے کا سوچ کر ۔۔۔۔۔ اک ہوک سی اٹھی دل میں درد کی شدید لہر جو برداشت سے باہر تھی ۔۔۔۔۔ جس کو سوچ کے سیلفی لیتے تھے ھم ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس کی آنکھوں سے مٹ چکے ہم کب کے ۔۔۔۔۔۔۔ جس کو سوچ کے سنورتے تھے کبھی وہ سنورتے ہیں کسی اور کے لیے۔۔۔۔۔۔۔۔ جن کے بغیر جینے کا سوچ کر سانسیں روکتی محسوس ہوتی تھیں وہ اب جیتے کسی اور کے لیے ھیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جن کی اک نظر خود پہ روکنے کے لیے گھنٹوں شیشے کے سامنے کھڑے ہو کر نوک پلک سنوارتے تھے ہر زاویعے سے۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔ آج ترس گئے ان کی اک مسکراہٹ کے لیے ایسی مسکراہٹ جو دل سے تھی صرف میرے لیے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کاش میرے ویران دل کو خدا آ باد کر دے پھر سے شاد کر دے ۔ ۔۔۔۔۔۔ نجانے کیوں کیسے لوگ کھیل لیتے ہیں کسی اور کے دل سے ۔۔۔۔۔۔ ہم تو مخلصی کے مارے ھیں ایک اس کے بعد کوئی جچتا ہی نہیں ۔۔۔۔۔ نہ شرک کر کے خود کو گنہگار کرتے ہیں ۔۔۔۔۔۔ ہر چیز بے معنی لگتی ہے پتھر کے صنم سب وار چکے تجھ پہ ۔۔۔ میرے زندہ وجود کو مردہ کرنے والے ہم اپنا جنازہ خود پڑھ چکے کب کا ۔ابھی وجود دفنانا باقی ھے ۔تجھے الوداع کہنا باقی ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ خالی ہاتھ ھیں خالی دل ھے خدا نے آ زمایا کچھ الگ طرح سے ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ لب خاموش ہیں آنکھیں ساقط ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کیسا درد دیا میرے مولا نہ کوئی شکوہ رہا نہ کوئی شکایت تجھ سے۔۔۔۔۔۔ حیران ھوں میں مجھے چنا ھے رب نے تو کوئ مصلیحت ھوگی بس یہ ہی دعا ھے میری رب سے میرے دل کو صبر کرنا سیکھا دے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ درد میرا کم کر دے میرے مولا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میں نہیں ھوں اس کے دل میں نجانے کب سے یہ بات مجھے بھولنا سکھا دے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جیتے جاگتے انسان کو دن رات جس کے ساتھ ھوں اس کی پوری دنیا اک ھی شخص ہو اس شخص کی لیے سب قربان کر چکے ھوں ۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور وہ شخص ھمارے ساتھ رہتے ہوے بھی کسی اور کو دیکھ کر دل ٹھنڈا کرے چھپ چھپ کر اس سے با ت کرے اسے ہی سوچے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ایسا شخص ٹھیک ھوگا ہم غلط ھوں شاید۔ ۔۔۔۔ ہم میں کچھ خاص ہوتا ہمارا دل تنہا نہ ھوتا ۔۔۔۔ ہم غلط تھے شاید ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ہم غلط ہیں شاید آ ج بھی۔۔۔۔۔۔۔۔

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Cars photography | Car Spotting

It's all about the cars

Mazlan Abbas

Blogger | IoT & Social Media Influencer

www.khuch-kahi-unkahi-baten.com

Sunhairi aqwal for life changing

Issababy Creates

This is perhaps the least specific blog you will find. A variety of DIY projects, book reviews, health tips, yoga poses, fashion ideas, recipes or something altogether different depending on my current mood. I've never been pigeon-holed into one category so neither is my blog. Strap in and enjoy the ride!

COM 125: Social Media

Middlesex Community College

Ayuda WordPress

Recursos, temas, plugins, tutoriales en español

Brandakin Social Media

Strategies For Your Business

WordPress News

The latest news about WordPress and the WordPress community

Make WordPress Community

Building Local Communities

Social Media HQ

Latest news, best practices, & emerging trends in social media

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Connect with Riyaadul ilm™ on Social Media

everything

GOD AND LOVE

SU Global Learning

A platform to START-UP an online learning about global Content

Syed Raza Sherazi

Software Engineer in iPhone Development

Osmaanqazikhan

Osmaanqazikhan

PARMARTH

परमार्थ परमो धर्म: धर्म स्वार्थ तथैव च:।

Design a site like this with WordPress.com
Get started